Sunday, October 17, 2010

Ujian Diagnostik Tahun 1 Sesi 2011

Surat siaran kepada ibubapa/penjaga murid Tahun 1 Sesi 2011
Ruj: SKBB2/03/04/003(10)

Kepada semua ibubapa/penjaga yang telah mengesahkan kemasukan anak ke Tahun 1 bagi sesi persekolahan 2011 di SKBB2 dikehendaki membawa anak tuan/puan ke sekolah untuk menduduki ujian Diagnostik

Tarikh : 13 November 2010
Masa : 8.00 pagi
Tempat : Kelas Tahun 1/2010
Pakaian : Baju rasmi tadika/ prasekolah masing-masing sesi 2010
Peralatan : Alat tulis dan pensil warna

Pada hari tersebut kantin sekolah tidak beroperasi dan makanan/minuman tidak disediakan oleh pihak sekolah. Ibubapa/penjaga diminta menguruskan sendiri keperluan makan dan minum anak tuan/puan sendiri. Ibubapa/penjaga di nasihatkan bersarapan dirumah sebelum datang ke sekolah atau membawa bekal makanan/minuman sendiri. Dimaklumakan SKBB2 tidak mempunyai tong sampah / amalan "sekolah tanpa tong sampah", ibubapa dinasihatkan membawa plastik dan membuang sampah/sisa makanan diluar sekolah. Menjaga kebersihan adalah tanggungjawab kita bersama.

Sehubungan dengan itu, pihak sekolah meminta jasa baik semua ibubapa/penjaga agar memastikan anak jagaan tuan/puan menduduki Ujian Diagnostik pada hari tersebut. Ini bertujuan untuk menentukan kedudukan kelas di Tahun 1 Sesi 2011.

Kerjasama dan keprihatinan tuan/puan amat kami hargai dan disanjung tinggi. Diharap para ibubapa/penjaga terlibat dapat menyebarkan makluman ini kepada semua yang terlibat berdasarkan surat siaran yang telah dikeluarkan.

No comments:

Post a Comment