Friday, March 5, 2010

Temasya Sukaneka 2010

YDP PIBG bersama Guru Besar
Ibu bapa penjaga...mana anak aku ni..
Anak siapa ni menang hadiah?
Pendidikan Khas
eeehhh...

Laporan oleh M Shamsul

Temasya Sukaneka SKBB2 yang julung-julung kalinya diadakan dengan meriah dan penuh bersejarah. Pihak sekolah merakamkan ribuan terima kasih kepada Yang DiPertua Persatuan Ibu Bapa dan Guru, Encik Hussain Bin Abu Bakar yang telah menyempurnakan perasmian Temasya Sukaneka. Sokongan padu daripada ibu bapa dan penjaga amat menggalakkan. Lihat sahajalah rakaman foto diatas. Terima kasih kepada semua warga SKBB2 yang telah menjayakan Temasya Sukaneka Tahap Satu ini. Tahniah kepada anak-anak yang telah memenangi hadiah serta pingat hasil daripada usaha gigih dan setia kawan yang mereka tunjukkan. Inilah semangat kesukanan dan perpaduan yang telah ditonjolkan melalui sukan.

2 comments:

  1. Lihat di wajah anak-anak kecil ni...betapa gembiranya bersukaneka...tambahan pula mendapat pingat....terimakasih juga kena beri peluang anak-anak khas bersukaneka...seribu kegembiraan untuk mereka..:)

    ReplyDelete
  2. peperiksaan dah habis. result dah dapat. apa yang mengecewakan ialah keputusan tidak bagus. dimana silap ? anak maklumkan topik belum diajar. ingat nak pukul anak tapi kalau dah macm ni kena pukul cikgu yang tak ajar paling menyedihkan subjek penting iaitu math.kajian tempatan beri kerja cikgu tak explain anak mengamuk ibu buat assignment. betul ke macam tu... soalan muzik mcm nak membunuh budak 100% guna teori. apa guna praktikal ???? belajar rekorder tpi tidak dinilai adil ke???? kenapa guru kelas yang bagus diganti dgn guru lain ??? murid dah selesa nanti jadi haru-biru... salah siapa ???? nak salah siapa anak atau cikgu ?????? bapa kecewa

    ReplyDelete