Sunday, March 7, 2010

Temasya Sukan Tahunan Kali Pertama

Perwira alaf baru
Hehehe...kamilah Robin Hood SKBB2
Ucapan Guru Besar, Pn Hajjah Ngaedah bt Saleh
Para ibu bapa penjaga SKBB2

laporan oleh M Shamsul

Buat kali pertama SKBB2 menempa sejarah dalam penganjuran Temasya Sukan Tahunan yang sememangnya dinanti-nantikan oleh semua warga SKBB2 dan juga para ibu bapa penjaga. Dengan penuh semangat kesukanan, para atlit menunjukkan kemahiran serta kemampuan mereka beraksi dalam usaha merebut gelaran yang terbaik antara yang terbaik dikalangan rumah-rumah sukan. Rumah-rumah sukan terdiri daripada rumah Merah (Pesona), Rumah Biru (Wira), Rumah Kuning (Exora) dan Rumah Hijau (Perdana).
Perasmian penutupan telah disempurnakan oleh wakil Pegawai Pelajaran Daerah Hulu Selangor, Puan Hamidah binti Abdul Samad. Sekalung perhargaan kepada Pegawai Pelajaran Daerah Hulu Selangor, Tuan Haji Suhaimi bin Rashid (A.M.N), seluruh warga SKBB2 dan para ibu bapa penjaga serta para penyumbang dan juga mereka yang telah terlibat secara langsung dan tidak langsung.

1 comment:

  1. Temasya sukan tahunan yang amat meriangkan...walaupun penat tapi memang berbaloi untuk kita semua....Sukan Tahunan tahun depan jumpa lagi dengan temasya yang lebih gempak...

    ReplyDelete